Wednesday 3 April 2013

Segmen Saya bertanya Anda menjawab

SALAM Berjumpa lagi kita. Entri kali ni agak lain dari yang lain. Jika saya kemusykilan , saya akan bertanya di sini dan saya sangat berharap agar anda dapat membantu saya menjawab. Soalan: Kita selalu dengar dan komen mengenai wanita yang berpakaian ketat dan seksi berdosa kerana menampakkan dan mendedahkan aurat? Selain itu susuk tubuh wanita diketahui boleh menyebabkan kaum lelaki tergoda dengan kecantikan mereka. Tetapi bagaimana sekiranya lelaki pula berbuat demikian kerana ia mungkin juga boleh menaikkan nafsu kaum wanita. Minta maaf sekiranya saya bertanyakan soalan yang tidak patut kerana saya rasa kini ramai lelaki yang berpakaian sendat juga. Terima kasih

2 comments:

  1. pernah dengar, tapi lupa di mana... sebaik mana kita (lelaki) minta perempuan melindungi aurat mereka, sebaik itu jugalah sepatutnya kita melindungi aurat kita.
    tu je yang mampu respond. mohon ada yang boleh perjelaskan lagi.
    ;)
    p.s...lama no tak bersua~

    ReplyDelete
  2. Terima kasih dengan respon. Bagus respon ini. Saya juga berpendapat sedemikian.

    ReplyDelete